2016. július 27., szerda

Chocolate book tag

Bonjour!
Mára két bejegyzést tervezek, úgyhogy jövök egy film értékeléssel is. Köszönöm a kattintásokat és a 13 feliratkozót! ♥

Előszó
Ismét egy könyves kihívással érkeztem, amelyet most Zsazsitól kaptam, a Haszontalan macska mesék írójától. A bejegyzését itt érhetitek el, hátha valakit érdekel az ő csokiválasztéka is! 


Tejcsokoládé, avagy egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni.
Azonnal Kerstin Gier: Időtlen szerelem trilógiája ugrott be. Régóta szemezgetek vele, azonban még mindig nem szántam rá magam. Lehet, hogy nyaralás alatt nekiugrok, de még van pár könyv, amit előtte be szeretnék fejezni.:D

Étcsokoládé, avagy egy sötét témájú könyv.
Nem olyan betegesen sötét témájú, mint az Árnyalat-trilógia, de megvan a maga zord oldala. Jennifer könyveit imádom, akármikor újra tudom olvasni őket és ugyanúgy élvezhetőek. A Várok rád sorozata is ilyen, az eddig lefordított részeiben is megjelenik a borzalmas múlt/jelen. Nem árulom el, hogy melyikükkel mi történt, inkább olvassátok el, mert megéri! 

Fehér csokoládé, avagy egy vidám könyv.
Annyi vidám történet van, ez egy szemét része a bejegyzésnek! A Smith gimit már bemutattam a LOL könyvek közül, itt az ideje, hogy a másik nagy kedvencemet is megismertessem veletek. Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek kötete azonnal megnyert magának, hamarosan újra kell olvasnom! :3 Ha már úgyis vicces kategóriában mutatom be, kaptok egy idézetet! *.*
"– Avery? Te vagy az, kicsim?
(…)
– Sajnálom, Kaitlin. Csak én vagyok.
– Jaj, bocs, Grayson. Azt hittem, Avery vagy.
– Igen, ez gyakran előfordul."

Csokoládé, aminek karamell van a közepén, avagy egy könyv, ami ellágyított.
Azt hiszem, ideje megismertetnem veletek Kami Garcia: Légió sorozatát. Talán két éve olvastam a Törhetetlent, de lehet az már három is. Azonnal beleszerettem és nemrégiben, még suli időben rávetettem magam a Jelöletlenre. Majd hozom ezek értékelését is, ígérem! Ezek azok a kötetek, amik levesznek a lábamról, mert ez a kis társaság mindent megtesz a másikért, a családjukért és a világért.

Snikers, avagy egy könyv, amiért megőrülsz.
Egyértelműen Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek trilógiája! Ha nagyon választanom kéne, akkor a harmadik kötetet mondanám, a Hercegnőt, mert ott alkotta meg a legjobbat az írónő! Imádom azt a sorozatot, örök kedvenc és ez soha nem fog változni!

Ostyamentes Kit Kat, avagy egy könyv, ami meglepett téged.
On Sai: Calderon sorozata. Persze voltam mással is így, de azt hiszem ez a legmegfelelőbb választás! Az alvilág urai is nagy meglepetést okozott, viszont ez még azon is túltett! Nem szeretem a sci-fit, azonban a Calderon kötetek kivételt képeznek. Alig várom a folytatás!

Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral, avagy egy könyv, amit bármikor újraolvasol.
Ez sem fair, mert sok ilyen van! Oké, legyen mondjuk Susan Ee: Angyalok bukása, azt még úgysem választottam. Rafi és Penryn története azonnal magával ragadott, imádtam az első betűtől az utolsóig! Két angyalos sztori van, amit hajlandó vagyok olvasni és ez az egyik!

Bonbon, avagy egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet.
Hmm... Nehéz ez a része. Mindenkinek más az ízlése, így nehéz olyat találni, ami megfelelő lenne. Nem sorozat, de talán On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal? kötete ilyen. Ott van Amon 'szemszöge', amit a kis zsenik is élvezhetnek, a magyarázatokat pedig átugorhatják, mert anélkül is értik. Egyben a felnőttek is találnak érdekességet benne, na meg el tudják ítélni a fickót, amiért ilyen dög és támogathatják Helmholtzot. Persze a végére ők is megkedvelik az apát. Aztán ott van Kósza élete, amikor minden lány el tud olvadni a fiútól. A régi és másik világ kedvelőinek is tetszhetnek ezek a részek. Mia Anne azért érdekes karakter, mert bármennyit szenvedett az életben, végre szerelmes lesz és képes eldobni mindezt a világért. Azért egyértelmű, hogy két okból imádjuk ezért a lány; hősies, mégsem idegesítő és a nyomosabb érv: úgy tűnt, meghagyja nekünk Kószát. A végét pedig minden Marvel és DC rajongó nyálcsorgatva élvezheti. Igen, azt hiszem, ez a legmegfelelőbb könyv!

+1 ráadás, ami Zsazsi ötlete és szerintem nagyon jó!:D [Nem muszáj beletenni, ha mégis, így tüntesd fel kérlek, hogy tudják, ez a része válaszható, nem a része.]
Tejbevonó masszás, avagy egy könyv, ami édesnek tűnik, aztán mégis a kukában landol.
Az Iránytű önmagamhoz! Azt hittem érdekes lesz, élvezhető, de végül utáltam és abbahagytam! Ritka, de ezzel előfordult! 

Nos, most a kör megfordul, ugyanis az előző book taget attól kaptam, akinek most továbbadom. Ráadásul attól kaptam most, akinek legutóbb küldtem, szóval van egy érzésem, hogy lesz még ilyen!:D Egy embernek szeretném csak továbbküldeni, aki nem más, mint Tina, a Zivatar blog írója. Persze bárki nyugodtan kitöltheti, aki csak kedvet kap hozzá! :)

Remélem tetszett a bejegyzés,
xo Peetagey Smile

6 megjegyzés:

  1. Csak egy röpke mondat: Ne várasd időtlen időkig a szerelmeseket! ;)
    Aztán még egy: A bonbon, forrócsoki és snikers jöhet nekem is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, igyekszem, de nem olvashatok állandóan és eddig muszáj volt egy másikért lemondanom érte :(

      Óó, sejtettem:3

      Törlés
  2. Te drága! <3
    Köszönöm szépen. ^^
    Nemsokára ki is töltöm! ^_^

    VálaszTörlés
  3. Heló Drága!
    Már egy ideje szemezgetek ezzel a taggel, és most eljutottam oda, hogy kitöltsem :P
    Feltüntetem, hogy innen vittem! ;)
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3
      Óóó, akkor megyek, elolvasom és köszönöm a feltüntetést:D

      Törlés