2016. július 1., péntek

Ha szól a csengő... #1

Bonjour!
Komolyan nem tudom mit mondjak! Tegnap nyitottam, de már van 6 feliratkozóm, 600 megtekintés! Csak ma 190-en nyitottátok meg az oldalt, ami ennyi idővel a nyitás után... Huh, köszönöm, drágáim! ♥♥♥

Előszó
Nem igazán terveztem ilyen bejegyzéseket, de megérkezett néhány könyv, amit rendeltünk, úgyhogy gondoltam megmutatom őket. Természetesen ritkán lesznek ilyen bejegyzések, főleg ünnepekkor, de számíthattok idővel ezekről egy értékelésre!



Könyvek
Az Útvesztő trilógia már régóta a polcomon csücsül, most azonban megszereztem az előzményét is! Az Ötödik hullámot körülbelül fél éve olvastam, viszont nem volt az enyém. Hát nem kihozta nekem az az ennivaló futár az első és második kötetet? :3
Hamarosan jövök egy újabb értékeléssel, 
xo Peetagey Smile


2 megjegyzés:

  1. Az 5. hullámról mindenféleképp hozz egy értékelést/élménybeszámolót! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már olvastam és félig készen áll a bejegyzés! :3

      Törlés