2016. július 4., hétfő

Ismerd meg! #1 - Jennifer Lynn Armentrout

Bonjour!
Nagyon köszönöm, hogy itt vagytok és így fel tudtok pörgetni, hogy jó legyen a kezdés! Igyekszem hozni a bejegyzéseket, na meg olvashatóra csinálni!:D

Előszó
Nagyon sokat gondolkoztam, hogy vajon ki legyen az első alanyunk, végül Jennifer mellett döntöttem. Az egyik kedvenc íróm, még nagyon az 'Olvassunk, mert az jó' szakaszom elején ismertem meg a műveit egy barátnőmnek hála, így hát most én mutatom be nektek.


Született: 1980. 06. 11. 
Kor: 36 év
Nyelvek, amelyeken megjelentek alkotásai: angol, magyar, spanyol, német
Összesen: 71 kötet

Kiadott könyvek:
  1. Covenant
    • Daimon 0.5
    • Half-Blood 1.
    • Pure 2.
    • Deity 3.
    • Elixir 3.5
    • Apollyon 4.
    • Sentinel 5.
  2. Gamble testvérek
    • Vetkőzik a tanú 1. [Olvastam]
    • Vetkőzik a játékos 2.
    • Tempting the Bodyguard 3.
  3. Frigid
    • Frigid 1.
    • Scrorched 2.
  4. Nephilim Rising
    • Unchained 1.
  5. Luxen
    • Árnyak 0.5
    • Obszidián 1. [Olvastam]
    • Feledés 1.5 [Olvastam]
    • Ónix 2. [Olvastam]
    • Feledés 2. 2.5 [Olvastam]
    • Opál 3. [Olvastam]
    • Feledés 3. 3.5 
    • Obsession 3.75 - Valójában egy arum novella, de kikövetkeztethető, hogy időrendileg ide sorolható! [Olvastam]
    • Origin 4. [Olvastam]
    • Ellenállás 5.  [Olvastam]
    • Beginnins 1-2.
    • Consequences 3-4.
  6. The Dark Elements
    • Bitter Sweet Love 0.5
    • White Hot Kiss 1. 
    • Stone Hold Touch 2.
    • Every Last Breath 3.
  7. Titan
    • The return 1.
    • The power 2.
  8. Várok rád
    • Várok rád 1. [Olvastam]
    • Bízz bennem 1.5 [Olvastam]
    • Légy mellettem 2.  [Olvastam]
    • Stay with me 3.
    • Fall with me 4.
    • Dream of you 4.5
    • Forever with you 5.
  9. Wicked
    • Wicked 1.
    • Torn 2.

Szerintem
Eddig 'nem sok' könyvet volt szerencsém olvasni, de azokat imádtam! Jennifer tipikusan az az író, aki még ha hülyeséget hord is össze, akkor is viccesen, élvezhetően teszi. Az olvasói nagy része imádja, a műveit szintúgy! Van valami az írásmódjába, ami vagy azonnal megnyeri magának az embereket, vagy ellenszenvet vált ki, bár inkább előbbit vettem észre. Jennifer nem csak egy stílusban próbálkozott, vannak erotikus történetei, komolyabb témákat feszegető, illetve kitalált lényekkel játszódó történetek. A főszereplői mindig valóságosak, tisztán el tudod különíteni a rosszat a jótól - kivéve egy eset, de ott az olvasó a körülmények áldozata! Szerintem megéri elolvasni a köteteit, mert minden korosztály talál egy sorozatot, ami neki megfelelő. Kezdésnek a Luxen sorozatot ajánlom, szerintem ez még könnyed, fokozatosan változik az érzelmi mérce, a gyengébb idegzetűek bőgni fognak! Aztán jöhetnek az erotikus könyvei, végül pedig a komolyabb témák, szerintem így senki nem fog csalódni. 

Remélem kedvet kaptatok a műveihez,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése