2016. július 18., hétfő

Ismerd meg! #3 - Marni Bates

Bonjour!
Nos, itt is van a mai második bejegyzés, de még mindig nem hagylak békén titeket, mert annyira fel vagyok pörögve, és annyi időm van ma, hogy hozok egy értékelést is! ♥

Előszó
Marni Bates könyveibe azonnal beleszerettem. Egyszerű szerelmes történetek, amik feldobják az ember napjait. Az ő könyvei szerettették meg velem a LOL könyveket, amikre azóta is vadászok. Az más kérdés, hogy vannak más kötetek, amik jobban érdekelnek, amik más miatt pörgetik fel a könyvmolyokat. Mindenesetre, ha rossz kedve van az embernek, ezek mindig feldobják!

Született: 1989. 11. 01.
Kor: 26 év
Nyelvek, amelyeken megjelentek alkotásai: angol, magyar
Összesen: 13

Kiadott könyvek:
  1. Gyilkos a vonal végén
  2. Marni
  3. Rocksztárt kaptam karácsonyra! (Alcím, amit imádok!: Kamu pasi a fagyöngy alatt...) [Olvastam]
  4. Smith gimi
    • Segítség, YouTube-sztár lettem! [Olvastam]
    • Láthatósági mellény lúzereknek [Olvastam]
    • Menő-riadó Kambodzsában [Olvastam]
    • Itt a vége, lúzer véle! [Olvastam]
Szerintem
Marni Bates több, mint remek író! A történeteiben ott a humor, az eltökéltség, a személyiségváltozás. Ő az az író, aki arra késztetett, hogy egy utált karakternek megmutassam a jó oldalát. Oké, ez még nem teljesen igaz, de fejben már megvan, aztán kidolgozásra kerül. A Smith gimi a tipikus iskolai életet mutatja be, bár a harmadik, illetve negyedik kötet utolsó része kicsit fel van turbózva. Tetszett, hogy egy bandával kötötte össze a két történetet. A Rocksztárban Dominic kap nagy szerepet, míg a Smith gimi utolsó kötetében Tim. Chris kimaradt, így róla szívesen olvasnék egy történetet. A Gyilkos a vonal végén még csak nemrég jelent meg, azonban ezer örömmel elolvasnám, de ugye nem lehet azonnal beszerezni minden könyvet.
Ha megkérdeznétek, miért szeretem Marni könyveit, nem tudnám megmondani. Egyszerűen van valami a stílusában, az írásmódjában, ami magával ragad. Vegyük a sorozatát. Az első elolvasása után ráébredsz, hogy a folytatásaiban is a lúzer jól jár. De egyszerűen nem tudod megállni, hogy ne olvasd el a második könyvet, mert tudod, az is ugyanolyan jó lesz, mint az előző. Aztán belegondolsz, akarom én ezt harmadszor is? Úgy érzed, tartozol annyival Marninak, hogy elolvasd a fülszövegét. Rájössz, teljesen más, mint az eddigiek, mert most a menő karakter élete kerül terítékre. A befejezést pedig már nem akarod kihagyni. Oké, lehet, most magamat írtam le, viszont egy biztos. Nagyon-nagyon-nagyon megéri elolvasni az összes könyvét! Bővebben majd írni fogok róluk, és most már összeírtam egy listát, hogy a beígért sorrendet tartani tudjam!

Remélem kedvet kaptatok a műveihez,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése