2016. október 6., csütörtök

Zombiapokalipszis book tag

Bonjour!
Ismét egy taggel érkeztem, ha időm engedi, akkor pedig megírom a Rubinvörös című könyvről a véleményemet. Igazából a Tűz örököse helyett kezdtem el, mivel jobb, ha egy frissen olvasott könyvet hozok nektek. Aztán majd újraolvasom azokat, amiket nagyon-nagyon szerettem, most pedig értékelést szeretnék róla írni! :3

Előszó
Eredetileg Zsazsi mutatta ezt a kihívást, privátban beszéltünk róla, hogy milyen ötletes és jó kihívás is ez. Most pedig, hogy elkészült az ő bejegyzése, ideje az enyémnek is kikerülnie! Hozzá hasonlóan én is több csoportot készítettem, mert annyi könyv és szereplő akart versenybe szállni, hogy nem tudtam ellenállni! A csoportokba már a sorsolás szerint lesznek a könyvek, aztán már láthatjátok is, melyik szereplő jött ki a szabályok szerint. Óóó, és a több kötetesek esetén mindig azt választottam, amit utoljára olvastam!  Vagy amit a legjobban szerettem. ♥


Szabályok
- Választani kell 5 könyvet.
- A címüket felírni fecnikre, majd belerakni egy olyan valamibe, ahonnan ki lehet húzni, melyik kérdéshez melyik könyv tartozik.
- A kihúzott könyvet véletlenszerűen fel kell csapni valahol és azzal a névvel kell válaszolni a kérdésre.
- A második kérdésre ugyanabból a könyvből kell válaszolni, mint az előzőre, ugyanezzel a módszerrel.
A könyvek ötösével
 - 1. csoport
          - Marni Bates: Menő-riadó Kambodzsában (Smith gimi 3.)
          - Jennifer Lynn Armentrout: Várok rád (Várok rád 1.)
          - Susan Ee: Túlélők világa (Angelfall 2.)
          - Moira Young: Vérvörös út (Homokvidék 1.)
          - Cassandra Clare: A hercegnő (Pokoli Szerkezetek 3.)
 - 2. csoport
          - Carrie Ryan: Kezek és fogak erdeje
          - Jennifer Lynn Armentrout: Légy mellettem (Várok rád 2.)
          - On Sai: Calderon, avagy felségáruláshoz bricsesz dukál (Calderon 2.)
          - Gena Showalter: Kétszer olyan forró (Egy nem mindennapi lány meséi 2.)
          - Amanda Quick: Menyasszonyt bérelnék!
 - 3. csoport
          - Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér 
          - Jay Asher: Tizenhárom okom volt...
          - Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek (Szívzűrterápia strébereknek 1.) 
          - Jodi Picoult: Tizenkilenc perc
          - Gena Showalter: Éjsötét hazugság (Az alvilág urai 6.)
 - 4. csoport
          - Kendare Blake: Rémálmok lánya (Anna 2.)
          - Tamara Ireland Stone: Elválaszt az idő
          - Leiner Laura: Hullócsillag (Bexi 2.)
          - Kami Garcia: Jelöletlen (Légió 2.)
          - Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyerekei (Vándorsólyom kisasszony különleges gyerekei 1.)
 - 5. csoport
          - Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra
          - Spirit Bliss: A jelen árnyai (Démoni érintés 3.)
          - Jennifer Lynn Armentrout: Opál (Luxen 3.)
          - Stephanie Perkins: Lola és a szomszéd srác (Anna és a francia csók 2.)
          - Suzanne Collins: Kiválasztott (Az éhezők viadala 3.)


Az első ember, aki meghal
 - Houston | Miért pont ő? Houston túl jó pasi ahhoz, hogy zombik martalékává váljon...
 - Travis | A sors iróniája, hogy egy zombis könyvben valóban meghal. Spoiler? Spoiler!
 - Ruby | Nagyon halovány emlékeim vannak erről a könyvről, de Ruby nem rémlik, szóval nyugodtan megehetik...
 - Carmel | Na ő az, akit nem engedek! Carmel az egyik legjobb mellékszereplő, akivel valaha találkoztam!
 - Holly | Igazából bírtam Hollyt, de olyan kis esetlen volt az elején, hogy megértem, amiért áldozat lett...:D

A személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől
 - Wesley | Ki? Esküszöm, imádtam azt a könyvet, de meg nem mondom, ki a fene az! Csak annyit, hogy egy gyerek, aki szintén utazott. Talán.
 - Travis | Ismét. Szóval miattam halt meg, jó tudni. :')
 - Katie | Igazából annyira nem kedveltem, szóval érthető.
 - Cas | Ugyan már! Szellemeket öl, de egy zombi kinyírná? Ráadásul pont miattam? Esélytelen! :'D
 - Dominic | Hááát, egye fene, egy picit bánnám, de a túlélés a cél, ugyebár. :3

Az első ember, aki zombivá változik
 - Jimmie | Ööö... Azt hiszem, rémlik, hogy Avery barátnőjének szívszerelme, aki egy idióta volt és szabadulni akartak tőle? Azt hiszem. Ahha, határozottan mehet a zombik közé! :3
 - Jack | Na neeeeeem, őt nem engedem! Az az édes kölyök nem lesz zombi! Inkább megyek én!
 - Hannah | Igazából, a Walking deadet nézve még lehetséges is. Miután Hannah begyógyszerezte magát, átalakulhatott, mert az agya nem sérült.
 - Bennett | Hát, aranyos srác, a könyv olvasása alatt szerettem is, de azért nem egy álompasi, szóval nyugodtan vihetik az agyzabálók! 
 - Vinc | Nem, nem! A történet egyik legjobb karaktere volt, csak a zombi testemen keresztül! 

Az első ember, aki téged gáncsol el, hogy elmeneküljön a zombik elől
 - Cam | Az az édes, szexi, imádnivaló srác nem tenne ilyet! ♥
 - Jase | A másik tagja Hárememnek szintén nem merné, úgyhogy ettől nem tartok! ♥
 - Mr. Porter | Hannah sem számíthatott rá az öngyilkosság előtt, én miért bízhatnék benne? Szinte várható is lenne, ha együtt éltük volna túl addig a pontig.
 - Emma | Ki?
 - Hale | Ez nem is lehetséges! A baba Hale-nél nyitottam ki, ő meg hogy gáncsolna el? :')

A csapat idiótája
 - Rafi | Nem iiis! Khm... De... Khm...
 - Taina | Na ő minden, csak nem idióta! Az egyik legzseniálisabb karakter mind a történetben, mind az összes eddigi olvasmányaimban! 
 - Grayson | Hááát, nem mondom, hogy nem volt az elején az... :3
 - Nagy Márk | Csak meg ne tudja, sérülne az egója!
 - Dee | Van benne igazság! ♥

A csapat agya
 - Madeline | Nem is emlékszem ilyen karakterre! o.o
 - Calderon | Határozottan egyetértek! Ez a pasi nagyban játszik.
 - Aiden | Nos, bizonyos értelemben igen, de a könyvben jól elszúrta...
 - Evelin | Igazából rá is igaz. :3
 - Daemon | Te jó ég, ha ezt olvasná, az egója elbírná, hogy még ezt a bókot is elraktározza?


A csapat orvosa
 - Rooster Pinch | Haha, jó vicc volt! Az a pasi minden, csak nem orvos. És semmi olyan, ami jó dolog lenne...
 - Cody | Szívesen elviselném, ha engem vizsgálna! *.*
 - Josie | Hát ööö... Inkább megvárnám a másik orvost...
 - Andras | Ha ő orvos, nekünk végünk!
 - Anna | Bírtam a csajt, de nem nagy karakter, úgyhogy passzolnám őt, mint orvost.:D


A csapat fegyverszakértője
 - Lugh | A húgai jobbak nála...:')
 - Rome | Határozottan! Adhatna is pár órát, ha már fegyverekről van szó. Persze csak a zombiapokalipszis miatt. Természetesen. Hogyne. 
 - Peter | *gúnyos mosoly* A sors iróniája, hogy ő volt a Tizenkilenc percben a merénylő.
 - Gabriel | Nos, van benne valami, de azért Csuhás az igazi szakértő! :3
 - Cricket | Inkább ne feszegessük ezt a témát... :'D

A harcos
 - Sophie | Teljes mértékben egyetértek! Az egyik legjobb mellékszereplő!
 - Eleonora | Kétségtelenül okos nő, aki bármikor kiáll az igazság mellett.
 - Gideon | De még milyen jó harcos!
 - Abe | Hát, küzd a szeretteiért, de azért az előző pasit kérem! ♥
 - Beetee | Ó, igen! Küzdött a végsőkig!

A csapatkapitány
 - Magnus | Akár még lehetne is:D Jobban bírtam, mint a többi karaktert! 
 - Arthur | Tekintve, hogy ő bérelte Eleonorát, azt hiszem, ezzel egyet kell értenem:D
 - Scarlet | Érthető... :3
 - Emma | Ha nagyon muszáj, esetleg kiegyezek vele...
 - Snow elnök | Isten, segíts! 

Kihívottam Christine, remélem ő is örömét leli ebben a kihívásban! :3 Illetve akinek kedve van, nyugodtan töltse ki. 

Remélem tetszett a bejegyzés, 
xo Peetagey Smile

2 megjegyzés:

  1. Kicsit nehézkes volt összekötnöm, hogy épp mikor melyik könyvből érkezik a szereplő, de egy sima bontással megoldottam, hogy ne kelljen mindig visszanéznem :)
    Én igyekeztem olyan könyveket választani, amiket még a közelmúltban olvastam vagy annyira szeretek, hogy az óta is kívülről fújom a neveket. Kivétel volt ez alól a Boszorkányokkal suttogó, ami összevissznya 230 oldal, így még akkor, egy ültő helyemben belekezdtem, hogy újraolvassam :D A második újraolvasós könyvem pedig az Alkony lovai lett. Néha olyan jó belesüppedni valami kis könnyed, egyszerű, de még épphogy nem gyerekes történetbe egyrészt. Másrészt az a rövidség! Nem is tudom, mikor olvastam utoljára könyvet 130 oldal alatt :)

    /Azért, hogy a te válaszaidhoz is hozzászóljak, amiket ismertem:
    Igen, én Calderonnak nagyon drukkoltam vagy Tainának. Nálam nem sikerült megkaparintania a vezetést, így itt próbálkozott xD
    És jól láttam, hogy olvastad a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekeit (de hosszú cím) nálam is várólistás javában. Előbb azonban még a Hamuváros következik, amin már vagy 2 hete ülök xD

    Amilyen jó helyet kapott Calderon olyan rosszul számított Rafi xD Még elképzelni is xD

    Uh, pedig úgy rémlik, a Roksztáros LOL könyvet olvastam... de azon túl, hogy a cím baromi ismerős, semmi... egyre bővül a könyvtári listám.

    Aztán majd privátban kérnék két mondatnyi értékelést a Menyasszonyt bérelnék!-ről, mert olyan érdekes a címe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, számomra így valamiért sokkal átláthatóbb... D:
      Én szerintem egyszer sem :o Talán csak Bree Tanner rövid második élete volt nagyon rövid, de azt sem tudom, mennyi:D *gyorsan meglesi Molyon* Jéé, még az is 150 oldalas. :o Akkor maradnak a kötelezők. :')

      Törekvő a drága :'D
      Haha :'D Én az elsőn ültem nagyon sokat, végül kínkeservesen kiolvastam és bele sem kezdtem a másodikba :') Persze még egyszer megküzdök vele, viszont szeretném ezt halogatni:D Igen, olvastam a Vándorsólymot, még talán három éve (3 éve volt nyolcadik :o). Anya munkatársa adta kölcsön és eleinte nem is akartam olvasni, de aztán megszerettem :3 A filmet meg ne nézd, a trilógia van belesűrítve!

      Na igen :'D

      Nekem is homályos néhány könyv, és amikor arra gondolok, hogy na, akkor újraolvasom, mindig van egy könyv, amit nem akarok megfosztani az élménytől, hogy elolvasok :O :'DDD

      Nagyon jó, sok mondatot kap. *.* Meg majd idővel egy értékelést! *.*

      Törlés