2017. április 17., hétfő

Easter book tag

Bonjour!
Mostanában kicsit hanyagolom a blogokat, ezért elnézést kérek, és bár hallottátok tőlem, akkor is csak annyit tudok mondani, hogy igyekszem!

Előszó
Őszintén szólva sokkal jobban szerettem volna most értékelést hozni, mert jelenleg három könyv, egy sorozat két évada és egy film vár arra, hogy végre kiírjam magamból a gondolataimat. De mivel húsvét van, illő hozni az ezzel kapcsolatos taget, ha már Christine kihívott. Szóóóval, boldog nyuszit, és ha van kedved, akkor jó olvasást is!

Nyuszik, egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása.
Gena Showalter: Az alvilág urai.
Bár elkezdték már fordítani a többi kötetet, nagyon örülnék, megjelenne az összes, ugyanis az egyik kedvenc íróm, fantasztikus az a története és a polcomon szeretném látni az egészet! Lehetőleg egységes borítóval.

Tojás, egy könyv, ami meglepett.
Rick Riordan: Percy Jackson.
Még tavaly olvastam a sorozatot és hallottam róla, hogy jó, de basszus! Fene sem gondolta, hogy ilyen fantasztikus lesz!

Vadászat, egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod.
Cassandra Clare: A herceg.
Apám, hogy én mennyit epekedtem azután a könyv után! Az első trilógiám volt, amit elkezdtem, úgyhogy miután belezúgtam Willbe a sorozatba, azonnal akartam a folytatást, de végül éveket kellett rá várnom.
 
Bárányok, egy gyerekkönyv, amit a mai napig élvezel.
Walt Disney: Szörny Rt.
A könyvre alig emlékszem már, úgy négy-öt éve olvastam utoljára, de akkor is imádom! Oké, őrült Micimackó fan vagyok, konkrétan minden szobában van valami micimackós cucc, de akkor is szeretem a Szörny Rt.-t!

Tavasz, egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet.
On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?
Lehet, hogy csak a virágok miatt, de azonnal ez a könyv ugrott be!

Feltámadó a halálból, egy könyv, egy elhunyt írótól.
Charlotte Bronte: Jane Eyre.
Jókai Mór: Az arany ember.
Molnár Ferenc: A Pál utcai fiúk.
Hirtelen ezek azok, amiket nagyon szerettem, szóval ezeket bármikor szívesen olvasom!

Kosarak, egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel.
A listámon igazából csak olyan könyvek vannak, amit szeretnék, hogy a könyvespolcomon legyenek és általában addig nem is akarom addig felírni, amíg nem vagyok benne biztos, hogy jó a könyv. Mert ez az én téli listám, mivel akkor van karácsony és a szülinapom, szóval szinte csak abban az öt napban kapok könyveket, meg nagy ritkán, amikor van egy jó leárazás, vagy annyira odavagyok érte, hogy akarom. Szóval ja.

Cukorka, egy könyv, ami édes.   
Hűűű, ez nehéz. Nagyon sokat és mégis egyetlen egyet sem tudok felsorolni. Szóval azt hiszem, ideje megneveznem, ki töltse ki!

Úúúgyhogy, mindenkinek ajánlom, aki szeretné kitölteni, csak vagy egy linket majd tegyetek ki! És ne feledjétek, boldog nyusziiit! ♥

Remélem, tetszett a bejegyzés,
xo Peetagey Smile

8 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a Szörny Rt.-t! :D
    Nagyon tetszett a tag, várom az értékeléseidet, és Neked is boldog nyuszit! ;)
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert azt csak szeretni lehet :33
      Hű, most a Várok rád 1-1,5-2 is leírásra vár, meg a Glee első két évada, plusz a Bébi úrról is írni kéne, szóval majd meglátjuk, melyik lesz előbb:D

      Törlés
  2. Wuh, ettől a "boldog nyuszit"-tól egy pillanatra kivert a víz XD De azért én is Kellemes húsvétot kívánok! ;)

    Elvonási tüneteim kezelhetetlenné váltak, ezért muszáj írnom valamit/kitölteni:
    Nyuszik - Dianna Wynne Jones: Varázsvilágok.
    Még Rowling is csak 7 (megegyezés alapján) kötet után mondott búcsút a maga világának, hogy tudta ezt Dianna két kötet után megtenni? Egy végtelen világot magába foglaló történettel?

    Tojás - Szonáta gordonkára és kávédarálóra
    Meglepett, hogy egy magyar írónő könyvét (ismét) ennyire élvezni fogom, meglepett, hogy milyen könnyed volt a stílusa, meglepett, a sztori, egy piros pöttyös könyvtől nem erre számítottam

    Vadászat - Simon Scarrow: A sas árnyékában.
    Már olvastam 2.-6.-ig a köteteket, mire végre sikerült az elsőt megszereznem

    Bárányok - Öt lány a sarkamban
    Mitől gyerekkönyv egy gyerekkönyv? Önkényesen azt kiáltottam ki annak, amit igazán gyerekként olvastam.

    Tavasz - Mary Jo Putney: A sors kereke
    A sok virág miatt, bár nyomokban a történet is megfeleltethető egy tavaszias képnek. Az épp csak bimbózó ágakat hirtelen jégverés éri...

    Feltámadás - Terry Pratchett - Korongvilág sorozat

    Kosarak - Terry Pratchett: A mágia színe
    Most adták ki újra tavasszal. Nemsoká az enyém lesz!

    Cukorka - Iron king
    Savanyú cukorka is megfelel? Nagyon magas pontot kapott, én mégis kiköptem. Talán, ha kitartottam volna, míg leolvad a savanyú máz, akkor kincsre lelek, de az ízlelőbimbóimnak túl sok volt az ostobaságból.

    Ez lenne az én húsvéti listám így hirtelen

    üdv, Zsazsi :+


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát élsz?? Azt hittem, már elvesztettelek :')

      Csak nyugodtan, én örömmel olvasom:DD

      Nos, nem ismerem a Varázsvilágokat, szóval nem tudom átérezni ezt a szörnyű helyzetet :o

      Esküszöm, még életemben nem hallottam róla, szóval rákerestem és engem nem fogott meg igazán... Lehet, azért, mert a Zsini név kiakasztott és csak arra tudtam koncentrálni. :')

      Te jó ég! :'D Amúgy én is majdnem hagytam már ki részt. Még mikor nagyon az elején voltam ennek a könyvmolyságnak, megvettük az Elveszett lelkek városát. Mondom, ó, tök jó a borító, a cím, fülszöveget nem is kell elolvasni, mert Cassandra Clare trilógiáját szerettem. Elkezdtem, de olyan furcsa volt, mintha lennének dolgok, amiket a szereplők már megéltek, de mi nem. Először nem is gyanakodtam annyira, gondoltam, majd később kiderül. Aztán nem is tudom hány oldal után már nagyon gyanús volt, megnéztem úgy igazán a borítót és rájöttem, hogy az a Végzet Ereklyéi ötödik kötete :'DD

      Hmm, van benne igazság. De ezt a könyvet sem ismerem sajnos :/

      Jesszusom, ilyenkor jövök rá, hogy néha tök eltérő az ízlésünk:D

      Végre egy író, akit ismerek! Igazából mikor megláttam, hogy a feltámadás jön, azonnal tudtam, hogy őt fogod választani. Én nem tudom átérezni az imádatodat, de mindenképp elolvasok majd egy Pratchett könyvet egyszer!

      Oha, akkor majd kérek róla véleményt! :3

      Jaj, annyira utálom, mikor valamit felpontoznak, mert akkor nagyon, de nagyon várom és néha csalódás a vége! Mondjuk ezt a könyvet még nem olvastam, csak hallottam róla, de vannak tapasztalatok. :/

      Tetszett, főleg, mivel rengeteg olyan volt, amit nem ismertem! Talán egyszer belekezdek némelyikbe. :3

      Törlés
    2. Nos, a Varázsvilágokról nem mondom, hogy letehetetlen és azt se, hogy egyszerű. Igazából elég bonyolult a világa, de nagyon megtetszett, sajnáltam is, hogy mindössze két kötete van. Még csak nem is trilógia.

      Nekem is furcsa volt, főleg, hogy Georgina a főszereplő, de ha kettőnél többször elhangzik a neve, már sokat mondtam. Nekem ajánlották, ezért megszereztem. Először nem vártam tőle túl sokat, de ez a könyv több, mint 8 évet ölel fel, ami alatt Zsini felnő. Az volt leginkább meglepő benne, hogy nem olyanra "tervezték" a főhősnőt, aki szimpatikus akar lenni. Lehetett őt utálni és meg nem érteni, de közben szeretni és elfogadni is. Ez sem világmegváltó vallomásregény, de meglepő, annyi szent!

      Ne is mond! Tudod, nagy könyvtáros vagyok, és a könyvtárosnéni mindig beleírja a könyvekbe, hogy egy-egy sorozat hanyadik kötete. Legutóbb kivettem egy könyvet, aminek dupla első oldala volt (egyszer angol, egyszer magyar cím) elnéztem, és sikerült egy sorozat hetedik! kötetét kivennem XD Ami egyben az utolsó is volt XD

      Egy találékony lányról szól (szeretem a talpraesett lányokat) és az undok barátnőiről, akik folyton követnek egy pár évvel idősebb srácot. Ez a hobbijuk. Persze a srác végül Nathasát veszi észre és innen kezdődnek a bonyodalmak, de ez még múltszázadi regény, a csajok bosszúja kicsit máshogy nézett ki.

      Nem olyan nagy baj az, nem igaz? :) Én minimum öt könyvet össze tudnék számolni, amiket rajtad keresztül ismertem meg. Az én különcségeimet meg, tudom, a korosztályomból kevesen olvassák.

      Ezt a rajongást eddig csak neki sikerült kiérdemelnie. Egész biztos fogsz te is találni magadnak egy írót, akinek elvarázsol a fantáziája.

      Lesz-lesz!

      Értem én, hogy kell valami - általában rossz dolog -, ami elindítja a főhőst a kaland útján, de az ne egy hülye, meggondolatlan szülő legyen. Nehezen viselem el az irracionálisan viselkedő, meggondolatlan felnőtteket, akik veszélybe sodorják a gyerekeiket. Még ha kitaláltak is.

      Amúgy most eszembe juttattál egy ötletet, még titok, lehet megvalósítom - egy új könyves tag témája - de előbb még utánajárok, nem létezik-e már. :3

      Törlés
    3. Akkor kicsit olyan Pratchettes?:D

      Hmmm, hmmm, lehet, hogy egyszer, a távoli jövőben belekezdek:D

      Juuuj :'DDD

      Ácsi, ácsi! Komolyan az a hobbijuk, hogy követnek embereket? Ez csak szerintem beteges? :'D

      Nem hát! :3 Na most kíváncsivá tettél, ilyen sok volt? :O

      Óóó, már megvan, csak nem Mr. P. az!:D Őt meghagyom neked, meg Tibinek:D

      :33

      Óóó, igen! Amikor nem tudod eldönteni, hogy őket öld meg, vagy inkább magadat, hogy ne találkozz több ilyen szülővel! -.-

      Máris érdekel a dolog! *.*

      Törlés
  3. A stílusuk teljesen más. Nem egy polcon van a helyük, de a fantasy szekrényen megférnek egymás mellett.

    Elég komolytalan. Inkább azt játsszák, hogy ők olyan lányok, akik fiúkat követnek és mindenféle sztorikat találnak ki róla. Öhm... igen, egy kicsit az.

    Soroljam? Calderon, Angel fall, Randizhatok egy lovaggal, és ezek csak azok, amiket eddig megszereztem. (jó, most épp nincs másik terítéken)

    Pontosan -.-"

    Júliusban számíthatsz rá! :D
    /Még gyűjtögetem a pontokat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem én :3 :D

      Háát okééé:DDD

      Hohóóó! Kérek majd az elsőről véleményt! *.*

      :DD

      Értettem *.*

      Törlés