2017. április 30., vasárnap

Jennifer Lynn Armentrout - Légy mellettem

Bonjour!
Jelenleg egyre több vélemény van a fejemben és egyszerűen mindig szeretném kiírni magamból, de valami mindig közbe jön. Oké, tegnap este a lustaság volt, de aztán tényleg elfoglalták ismét a gépet!

Előszó
Egy dolgot megtanultam: soha ne lapozz bele előre egy Jennifer könyvbe. Emlékszem, tavaly, a nyaralás után nem sokkal felmentünk Pestre és megvettük a könyvet. Hihetetlenül boldog voltam és amint hazaértem, azonnal belekezdtem. Nem is tudom, hány oldalnál jártam, de nagyon az elején, amikor úgy döntöttem, oké, akkor fürdés előtt gyorsan belekukkantok. Gyanútlanul elkezdtem lapozgatni, erre kinyitom pont egy olyan oldalon, ami után csak hápogni tudtam. Szóval nem. Többet nem lapozok bele előre egyetlen könyvébe sem.



Író: Jennifer Lynn Armentrout
Magyar cím: Légy mellettem (Várok rád 2.)
Eredeti cím: Be with me (Wait for you 2.)
Fülszöveg
"Teresa Hamilton hihetetlenül kemény éven van túl: halálosan beleszeretett a bátyja legjobb barátjába, aki viszont az első, csodálatos, bódító, életmegváltó csók óta egy árva szót sem szólt hozzá; sikerült véget vetnie egy rettenetesen rossz kapcsolatnak; most pedig olyan sérüléssel küzd, ami talán a táncosi karrierje végét jelenti. Ideje hát, hogy elővegye a B-tervet – főiskolára megy. Reméli, hogy itt majd sikerül meggyőznie Jase-t, hogy ami köztük van, őszinte szerelem.
Jase Winstead súlyos titkot hordoz magában, amiről soha, senkinek nem beszélne – különösen nem a legjobb barátja lenyűgözően szép húgának. Még életében senki nem csókolta meg olyan szenvedélyesen, mint Teresa, de nem hagyhatja, hogy ez a kötelezettségei útjába álljon. A legkevésbé arra van most ideje, hogy tartós kapcsolatba bonyolódjon, de közben képtelen kiverni a fejéből a lányt.
Minél többször sodorja őket egymás mellé a sors, annál kevésbé tagadhatják egymás iránt érzett érzelmeiket. Azonban már készülődik a tragédia. Miközben a kampusz próbál magához térni egy váratlan szörnyűség okozta sokkból, a szerelmeseknek el kell dönteniük, hogy minden kockázatot vállalva együtt maradnak, és megérteni, milyen árat kell fizetniük, ha mégsem…"

Információk
 - A barátom tesója tabu szituáció
 - Szintén komoly témák jelennek meg
 - Titkok
 - Erotika
 - Előző kötet szereplői is megjelennek

Borító
Nem olyan hű de nagyon jó, mint az előző kettő, szóval hazugság lenne azt mondani, ez a kedvencem. Viszont nincs különösebb bajom vele, csak az előzmények jobbak voltak. Ahogy eddig, itt is ugyanúgy vannak rajta a szereplők és már előre rettegek a következő kötetektől. Mert láttam a borítókat, tudom, hogy ott megtörték a harmadik kötettel a 'hagyományt'. Én pedig egyenesen gyűlölöm, mikor elkezdenek egy verziót, aztán hirtelen váltanak. Mert mi van, ha nekem az előző jobban tetszett? Vagy már megvettem az előzőt és a folytatás nem passzol hozzá? Vagy nem csinálnak új borítót a régieknek és ezért nem lesz egyforma? Szóval nekem ez a borító-dolog mindig egy nagy mumus, és a Az alvilág urai is ezért nincs még a polcomon. A Bexi-sorozatnál is ezért kell cserélnem majd a második kötetet. És most, hogy így teljesen elkanyarodtunk, jöjjön a történet! 

Történet
Annyira nem erre számítottam! Eddig Tess mindig úgy volt lefestve, mint egy visszahúzódó, a táncnak élő, kedves lányka. Persze az teljesen egyértelmű volt, hogy bele van zúgva Jase-be, ez látszott abból, hogyan viselkedett a fiúval, amikor hazament Cammel. És az is nyilvánvaló volt, hogy a srác is ugyanígy van vele. Szóval az olvasó felépít magában egy képet a szereplőkről, és várja, mi sül ki belőle. Na, ez a könyv teljesen szétrombolja ezeket a képeket és a fejedhez vág két nyers, vággyal és érzelmekkel teli személyt, akik küzdenek a maguk múltjával. Tess... Hű, egyáltalán nem az a személyiség, akire az ember számít, sokkal vadabb és veszélyesebb. Az előző kötetekből már mindenki tudja, mi történt vele, és pontosan ez az, ami erőt ad neki. Tökösebbé vált azáltal, hogy sikerült kikerülnie egy kapcsolatból, amiben bántalmazták. Tudom, furcsán hangzik, de hiányoltam, hogy ezt nem fejtették ki. Nyilván az előző részekben hangsúlyt fektetett rá Jennifer, mert egy komoly téma, azonban nem éreztem, hogy igazán foglalkozott volna ezzel. SPOILER. És hál' istennek, szerintem ő is volt ezzel, mert ebbe a kötetben tényleg kihangsúlyozta. Viszont erre most nem térnék ki, majd egy kicsit később. SPOILER VÉGE. Jase viszont... Nem is tudom, mit mondhatnék róla. Össze sem hasonlítható Cammel, mert mind a kettejükben mást és mást szerettem, mind a ketten mást éltek át, ezáltal máshogy formálódtak. Az előszóban említettem, mennyire lesokkolt egy jelenet, egy információ, amit megtudtam, és igen, ez vele kapcsolatos volt. Elég hamar nyilvánvalóvá válik, hogy szereti Tesst, illetve a lány is őt, van egy kis múltjuk is, így sokkal korábban belekezdhetnek ebbe a jöjjünk-össze-dologba. Ebben a kötetben a fő gond az, hogy Jase nem akarja megbántani és elveszíteni Camet, ami ugyanaz a szitu, mint a Vetkőzik a tanúban. És mégis teljesen másnak érzem, mert lássuk be, nem egy ember küzd ezzel a problémával. Szóval többször is összevesznek a karakterek, mert Jase nem akar összejönni Tessával, és ennek csak részben Cam az oka. És így záródik be a kör, ezért kezdtem el beszélni az előszóról és a titokról. SPOILER. Mert ott van egy édes szereplő, Jack, aki a hivatalos verzió szerint Jase öccse. Azonban hamar kiderül, vagy épp kirobban Jase-ből az igazság, hogy a kissrác a fia. Ami elég komoly dolog, mert mégis csak egy élő, emberi lény, akire oda kell figyelni, gondoskodni róla és még középkorúaknak is elég nehéz így párt találniuk, hát még egy húszas évei elején járó gyereknek. SPOILER VÉGE. Tehát elég hamar kiderül mind a kettejük titka, bár Tessével Jase a kezdetektől fogva tisztában volt. És amint ezen túllendültek, igazából sínen lettek volna. Csakhogy Jase tudjuk micsoda, így nem hagyhatta, hogy akármilyen emberek legyenek a közelében. Nem mondom, hogy nem idióta, amiért nem jött rá, hogy Tess pont az az ember, akitől nem kell félteni sem magát, sem a családját, de meg tudom érteni, miért volt kemény a lánnyal. Persze ettől függetlenül nagyon édes tudott lenni vele. Cam és Avery a közös tojásozásra esküdtek, Jase és Tess azonban a muffinra és néha már jobban vártam, hogy megjelenjen egy adaggal, mint Tess. Na meg a furikázás. Teresa - igen, illene így is hívnom, bármennyire szeretem a becézését -, lábával gondok vannak, így Jase, mint egy hős lovag, mindig szállítja. És ki ne akarna egy olyan lovagot, mint Jase Winstead? És bármennyire is szeretem őket, volt sokkal fontosabb is a könyvben, mint a szerelmük. Nyilván számítanak ők is, a sok megpróbáltatás, amit átélnek, de... De akkor is! NAGYON SPOILER. Jennifer az előző részben már kitért a bántalmazásra, és én ezt annyira kevésnek éreztem! Ott sokkal nagyobb hangsúlyt kapott a nemi erőszak, ami szintén hihetetlenül komoly téma, és örülök, hogy foglalkozott vele, mert kezdünk abban a világban élni, ahol már lassan ez is elfogadott lesz. Legalábbis némelyik blogos sztori írója ezt úgy kezeli, mintha tök ártatlan és jó dolog lenne. Szóval az, hogy itt megjelent a bántalmazás, tudom, hülyén hangzik, de tetszett. Mert igenis felhívta rá a figyelmet, és megmutatta, hogy ebből nem csak jól lehet kijönni. Tessnek szerencséje volt, ott volt egy ember, aki mert lépni és még időben. Azonban Erik és Debbie kapcsolata... Az nem végződött olyan jól. Megmutatta, hogy rosszul is végződhet, ami annyira szívás! Mert egy idióta barom elég ahhoz, hogy valaki élete tönkremenjen. És lehet most gondolni Tessre, aki többet nem táncolhat miatta, vagy Debre, aki soha nem élheti meg azokat a dolgokat, amik rá vártak. És ami meglepő volt ezután, hogy Steph megjelent és normális volt. Gondoskodott Tessről, mikor ő képtelen volt és értesítette Jase-t. SPOILER VÉGE. Ezután persze csak még jobban megszerettem Jase-t, mikor leállította Teresát és nem engedte, hogy hülyeséget csináljon. És tiszteltem mind a kettejüket, hogy a saját problémájukat félretéve nem szóltak Caméknek, mert nem akarták elrontani a lánykérést. IGEN, MEGTÖRTÉNIK! SPOILER. Persze ezután is jönnek még fordulatok, mert Jennifer ennyivel nem hagyhatja abba! Oké, az értékelés után, nem biztos, hogy annyira meglepő, mert olvashattátok, hogy Erik volt az a gerinctelen, elmebeteg mocsok, aki két ember életét is tönkretette, amiből egyértelmű, mit tett Debbie-vel. De ez csak kicsit később derül ki, és ezután még Tessre is lesújt Erik haragja, ami amolyan megkoronázása a történetnek. Tudom, elég bizarrul hangzik, de tényleg így van. Egyszerűen üres lett volna, ha az a jelenet nem kerül bele a végén. SPOILER VÉGE. Összességében szerintem fantasztikus volt, talán még jobb is, mint az előző könyv. Talán azért, mert többet izgulhatott benne az ember, vagy több volt az érzelem, esetleg a komolyság. Mindenesetre eddig egy fantasztikus sorozat és kíváncsian várom, mi lesz a folytatásban!
Idézetek
"Aztán felsikoltottam, amikor Jase az egyik karját a derekam köré fonta, majd lehajolt, és egyszerűen a vállára vett. Mintha semmi súlyom nem lett volna. (...)
Ahogyan elhaladtunk egy csapat diák mellett, ránk néztek, és felnevettek. Az egyik srác még oda is kiáltott nekünk.
– Szóval így tud Jase annyi csajt felhajtani!"

" – A sör odakint van, haver – szólalt meg ekkor egy szőke srác, akit még soha nem láttam. Egy alaposan megkopott, régi kerevet kartámláján ült. Fekete szemének tekintete végigsuhant Averyn, aztán azonnal megállapodott rajtam. Ivott egy kortyot a kezében tartott üvegből, és elvigyorodott. – És ha minden igaz, a sörpongmeccs is elkezdődött.
Visszamosolyogtam rá. A srác nagyon aranyos volt, még akkor is, ha a haja nem sötétbarna, és a szeme nem szürke. Sőt, ebben a pillanatban ezeket inkább jó pontként könyveltem el. Még szélesebb lett a mosolyom.
 – Állat – felelte Cam, és Avery vállára tette a kezét. – És leveszed a szemed a húgomról, hülyegyerek!
Tátva maradt a szám.
A srác kuncogott, és kacsintott.
 – Értettem, apuci!
 – Cam! – Avery ököllel gyomron vágta, én pedig a szégyentől vörös arccal fordultam el. – Hagyd már abba! – tette hozzá, és megint gyomron vágta."

" – És most jön az igazin ijesztő rész – jegyezte meg, és mely lélegzetet vett, majd visszatartotta. – El kell mondanunk a tesódnak is.
Amitől persze már jó előre rettegtem. És Jase is. De akkor is elmosolyodtam.
 – Mi lenne, ha csak frissíteném a Facebook profilomat, átállítanám arra, hogy „kapcsolatban" és aztán megjelölnélek?
Jase nevetett, aztán megint megcsókolta a homlokomat.
 – Na, erre befizetek!"

Imádom Camet és Averyt, de az ezért akkor is jó! :3
"Cam karja lecsusszant Avery válláról. Szent szar! Hívják a mentőket, már nem érnek egymáshoz! (...) Cam hátradőlt, és csak ekkor vettem észre, hogy Avery keze egész idő alatt a combját simogatta. Téves riasztás! Egy pillanatra sem szakadtak el egymástól."

Jase apukája imádni való! ♥
"Mr. Winstead egyre csak őt nézte.
 – Nos, ha bármi kell, hátul leszek.
 – Nem lesz gond, apa. – Jase már éppen fordult volna.
 – Nem is neked mondtam. – Végigmért, és a szemében huncut fény csillant. – Ha ez a kölyök olyat csinál, amit nem kellene, csak szóljon, és gondoskodom róla, hogy megemlegesse.
 – Jaj, istenem! – Jase felnyögött, és az állát dörzsölte. – Tess csak egy barát, apa!
 – Aha, persze! – Az apja elindult hátrálva, és a kezébe vette a vödröt. – Ha egy ennyire csinos lánnyal csak barátok vagytok, akkor valamit nagyon rosszul csinálsz, fiam!
Most már szinte fülig érő szájjal fordultam Jase felé.
 – Eszedbe se jusson! – figyelmeztetett. Úgy nézett ki, mint aki legszívesebben ott helyben megfojtaná az apját, de inkább leengedte a kezét, és megfogta az enyémet. – Képzeld csak el, mennyire kínos lehet, ha az embert a saját fia döngöli bele a földbe!"

De akkor is Jase a legjobb! ♥
" – Akkor kénytelen lennék megint bevetni a csáberőmet.
 – Mondjuk, kétlem, hogy a bátyámon is működne.
 – Több hitet, légy szíves! – felelte, és az ajka félmosolyra húzódott."

Remélem, tetszett a bejegyzés,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése