2017. május 31., szerda

Marni Bates - Rocksztárt kaptam karácsonyra

Bonjour!
Kicsit megfogyatkoztunk, visszaesett a feliratkozók száma 20-ra, amit őszintén szólva megértek. Sőt, csodálkozom, hogy vannak még jelen. Szóval óriási köszönet nektek, skacok! ♥

Előszó
Több szempontból is első nekem ez a könyv. Ez az első, amit Marnitól olvastam. Ez az első LOL könyvem. Ez az első szerelmes történet, legalábbis ami a ReadySetet illeti, de erről majd később. Ez az első, ha rangsorolnom kéne humor szerint. Ez az első, amit értékeltem Mar... Ja, nem. Igazság szerint ezzel akartam kezdeni, de végül annyira friss volt a Smith gimis olvasásom, hogy inkább arról írtam. Most viszont eljött ennek is az ideje!



Író: Marni Bates
Magyar cím: Rocksztárt kaptam karácsonyra
Kamu pasi a fagyöngy alatt...
Eredeti cím: Decked with Holly

Fülszöveg
"Holly előre tudta, hogy nincs az a hatalmas óceánjáró, ahol nyugiban átvészelheti a családi karácsonyt. Mert hiába a képeslapra kívánkozó táj, ha ott van két szörnyeteg unokatestvére, akik mindjárt első este kiutálják a közös kabinból. A tengeribeteg Holly így kénytelen beosonni egy vadidegen fürdőszobába, ahonnan kilépve két dologgal néz farkasszemet: a világ legdögösebb pasijával és egy paprikaspray-vel. Kár, hogy ez utóbbit a magát Nicknek nevező srác nem fél használni…
Amikor később Holly elhagyná a kabint, legnagyobb megdöbbenésére sikoltozó tinicsajok állják útját. Mert Nick valójában Dominic Wyatt, az őrülten népszerű ReadySet dobosa.
Az internetre pillanatok alatt felkerülnek a kettőjükről készült botrányos fotók, amik veszélybe sodorják az együttest. Dominic ezért ráveszi Hollyt, hogy a hajóút idejére játssza el a barátnője szerepét. A kamu kapcsolattal csak-csak megbirkóznak, na de a valódi érzelmekkel…"

Információk
 - Tengeribetegség
 - Hajón utazás
 - Pocsék rokonság
 - Népszerű pasijelölt
 - ReadySet
 - Álkapcsolat

Borító
Kicsit csalódott vagyok, mert a Smith gimi borítója is ilyen stílusú. Mármint bejön, meg minden, de azért na! A Gyilkos a vonal végén is tudott egyedi, más lenni, ezeknek miért kell egyformának lenniük? Ráadásul annyira a média nem is szerepel a történetben, az a hatalmas művigyor pedig határozottan ijesztő. A borítón látható kis minták viszont tökéletesek, azt semmi pénzért nem venném le!

Történet
Szóval mint említettem, a ReadySet itt is megjelenik a történetben. Nem tudom, említettem-e a Smith gimi bármely részénél, - de szerintem nem -, hogy Nick akkor már kapcsolatban él. Anno, amikor először olvastam a könyveket, szerintem fel sem fogtam, hogy Hollyról van szó, talán mert túl nagy kihagyás volt a kettő között. A lényeg, hogy az események szempontjából nem lehet megállapítani, melyik volt előbb. Talán Mackenzie története után játszódhat ez. Csak következtetni tudok, hiszen a banda tagjai szünetet rendelnek el, és érvként felhozza Nick, hogy Timnek is foglalkoznia kell a barátjával. Viszont a Smith gimi egyik kötetében is megemlítik, hogy Nicknek van barátnője. Szóval rafkós volt Marni és tök összekuszálta az egészet! Rátérve a könyvre... Nekem hihetetlenül tetszett! Humoros, szórakoztató és teljesen ellazít; egy könnyed olvasmány. Olvastam már ilyen álkapcsolatos történeteket, de egyikben sem volt kényszer miatt. Ott mindig az egyik kérte meg a másikat, hogy ezzel kisegítse. Itt azonban Hollyt kidobják az unokatestvérei a kabinjukból, az a szerencsétlen pedig tengeribeteg, így csoda, hogy szegény eljut egy üresnek vélt szobába, mielőtt elhányta volna magát. És ahogy a fülszöveg is írja, Holly amint kilép, Dominic már képen is fújta paprikaspay-vel. Csak én akartam ezt a szót leírni úgy, ahogyan mondom? Na mindegy. Igazándiból a csipkelődés és a beszólogatás itt kezdődik el, innentől kezdve pedig baromi sokat lehet nevetni a párosukon. Ez az egész szituáció vezet végül ahhoz, hogy Holly még pocsékabbul nézzen ki, így amikor kimenne a kabinból, a rajongók pedig észreveszik, azonnal mindenféle őrült dolgot találnak ki kettejükről. És már el is kezdődik az egész bonyodalom. KICSI SPOILER. Az, hogy eljátsszák, ők együtt vannak, nem lenne olyan nagy dolog, mivel kezd már olyan sablonná válni ez. Viszont igyekeztek a legtöbbet kihozni a helyzetből és akarva, akaratlanul egyre több dolgot tudtak meg a másikról, egyre inkább megkedvelték egymást. Különösen tetszett, hogy Nick csatlakozott az étkezésekhez, így néha-néha megvédte Hollyt a családjával szemben. Akik borzalmasak! Jesszusom, hogy a fenébe bírja az a csaj? KICSI SPOILER VÉGE. Az egész utazás egy türelmi és ismerkedős játék számukra, és teljes mértékben meg tudom érteni Holly kiakadásait. Lássuk be, a családja remekül lerombolta az önbizalmát, hát még jó, hogy kezdetben nem mert belevágni ebbe az egészbe! Jó pár nehéz helyzeten jutottak át együtt, és a kedvencem szerintem örökké az lesz, amikor Hollynak sminkcuccokra van szüksége, Nick pedig tök naivan felajánlja, hogy ő majd hoz neki mindent! SPOILER. És mégis, mindezek ellenére, amikor Dominic teljesen őszintén akart reagálni valamire, a sajtó pedig mindent tönkretett, Holly helyében én is leléptem volna. Én is félreértettem volna a szituációt és minél messzebbre akartam volna kerülni a sráctól. És ez tette lehetővé a végén a beszélgetést Nick és a banda többi tagja közül, ahol egy picit még jobban megkedveltem a srácot, de a hab a tortán a Jenniferrel folytatott beszélgetés. Rafinált módszerrel húzta ki Nickből, hogy mit érez a srác barátnője iránt, de az ő reakciója is édes volt! ♥ És a vége. Nos... Az tette rá a pontot az i-re! SPOILER VÉGE. Összességében nekem tetszett, újraolvasás során is ugyanolyan szórakoztató. Ha ki akar kapcsolódni az ember, szerintem jó választás!
 
Idézetek
"– Nem nagy kár a melóért! Igazából el sem akartuk vállalni. Mindenki begőzöl ilyenkor. – Már-már boldogan vigyorgott. – Így legalább kipihenhetjük magunkat az ünnepek alatt.
Döbbenten meredtem rá. A biztonságiak cibálnak el, úgy nézek ki, mint egy ribi, ebben a krampuszjelmezben, a Mikulás meg épp letaperolt! Talán nem most kellene közölnie velem, hogy az egész a nagy semmiért történt."

"– És mióta…? – kérdeztem bénán, és próbáltam leplezni, mennyire megijedtem.
– Mit tudom én? Most hánytam először – sóhajtott fel. – Nem olyan nagy ügy.
Akkor talán még a legelején tart, és a paprikaspray nem ártott a gyereknek. Nem mintha úgy gondoltam volna, hogy ez ilyen egyszerűen működik… de még csak az kéne, hogy ő is bepánikoljon. A stressz se tesz jót a babának.
– A reggeli rosszullétek ellen nem tudnak adni valamit?
– Mi van? Mi köze ennek a reggelhez? – A hangja vészesen elhalkult. – Te azt hiszed, terhes vagyok?
– Öööö… – Hát ez gáz.
– Jó ég, csak nem attól féltél, hogy ide, a fürdőszobádba szülök neked egy zombiivadékot?
A csaj szemében veszedelmes fények gyúltak, mint aki le akarja tépni a bőrt a képemről.
– Nem, csak szóval… nem nézel ki túl jól. – Szinte éreztem a tarkómon anyám tockosát… Ezt se kellett volna mondanom.
– Csak hogy tudd… – kezdte, és megpróbált kiegyenesedni, az ujjpercei egészen elfehéredtek, ahogy a mosdókagylóba kapaszkodott – irtózatos tengeribeteg vagyok. Ami elég ciki, tekintve hogy egy hajón dekkolok, az óceán közepén, ráadásul egy idióta fürdőszobájában, aki állapotos zombinak néz."

"– Hívj csak Timnek! – A mosoly azonnal lehervadt a képéről, ahogy meglátott nem épp fényes állapotomban. – Úgy tűnik…
– Hogy pocsékul nézek ki – segítettem előzékenyen. – Nick már mondta.
Tim elkapta rólam a tekintetét, és dühös pillantást vetett zenésztársára.
– Ragyogó, Dom! Remélem, néhány kutyakölyökbe is belerúgtál.
Nickben legalább annyi emberség volt, hogy erre kicsit zavarba jöjjön.
– Azon még dolgozom. Ritkán tartanak kutyakölyköket a hajókon."

Remélem, tetszett a bejegyzés,
Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése